"Przygody zabawek"

Książka, którą uwielbiam od kiedy wpadła mi w ręce. Reklamuję ją na każdym kroku, bo uważam, że każde dziecko powinno ja poznać.


Najpierw wiadomości podstawowe, czyli
Autor: Katarzyna Nejman
Wydawnictwo: Siedmioróg
Oprawa: twarda
Ilość stron: 112

Jest to przepięknie ilustrowana  opowieść o przygodach zabawek dwójki dzieci Ani i Artura podczas ich nieobecności w domu. 




Dołączają do nich również stare zabawki ze strychu, które opowiadają im swoje historie. Razem przeżywają liczne ciekawe przygody. Książeczka jest naprawdę bardzo ciekawa i mądra. Ponieważ jej bohaterami są zabawki jest to lektura niezwykle atrakcyjna dla dzieci. Nasza córeczka bardzo chętnie jej słuchała i w naszym domu książeczka ta była czytana już bardzo wiele razy.

Z całą pewnością nadaje się dla bardzo małych dzieci jak i większych. Jeśli tylko maluchy chcą słuchać to można ją czytać od samego początku.

Jeśli chodzi o cenę, nasza kosztowała 14,31zł. Szperając w necie widziałam jednak, że cena waha się od 15zł do 30zł.

Ocena - 5/5 Gorąco polecam!!!


2 komentarze:

  1. Jeśli gdzieś na nią trafię to na pewno kupie skoro tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ją kupię jak tylko wpadnie mi w ręce :D

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)