Makaron z sosem łososiowym

Pyszny makaron, zapewniam, że nie będziecie mieli go nigdy dość :)

Porcja dla jednej osoby:

  • 1 szeroki brzuszek łososiowy wędzony na zimno (może być i na ciepło jak kto woli :D)
  • 2 gałązki koperku
  • mała śmietana 18% (ja polecam Piątnicy)
  • pieprz świeżo mielony
  • odrobina oliwy oliwek
  • makaron wstążki lub nitki



Makaron gotujemy al dente.
Na głębszej patelni rozgrzewamy oliwę, wrzucamy na nią pokrojonego w drobną kostkę lub paski łososia. Podsmażamy na wolnym ogniu ok. trzy - cztery minut. 
Siekamy koperek, wrzucamy do śmietany i dodajemy mielony pieprz. 
Mieszamy i wlewamy na patelnię do ryby. 
Smażymy ciągle mieszając aż śmietana się zredukuje i zgęstnieje (Ok pięciu minut). 
Zdejmujemy patelnię z gazu, wrzucamy pożądaną ilość makaronu i mieszamy aż makaron będzie porządnie obsmarowany sosem i rybą :D
Podajemy udekorowane koperkiem!


Smacznego!

7 komentarzy:

  1. O jacieniemogę, nie znosze ryb, kocham tylko łososia póki co!
    A ten makaron wygląda jak mistrzostwo świata, nigdy nie jadłam ale aż chce się spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj, aż zgłodniałam! Muszę łososiowego brzuszka kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha - u mnie dziś też był łosoś, choć akurat nie z makaronem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makaron i łosoś - dwa cudowne smaki. Aż zachciało mi się jeść! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super przepis! Prosty i pyszny, takie lubię najbardziej, ale jeśli ma być dla młodej mamy czy dziecka, to warto jednak zadbać o to, by łosoś był ze sprawdzonego miejsca, ja zawsze kupuję ze suempolu i nigdy się nie zawiodłam. Nie ma co oszczędzać na jakości w tym względzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Komentarz nic nie kosztuje :P Skusisz się?? :)